Wednesday, October 10, 2007

让时间证明一切

...The 17th day without dear dear by my side...
没有你在身边的第 17 天
分手的第 2 天


日子好难过。。。 心还是会痛。。。 会很痛很痛。。。爱一个人最好的方法是让他快乐让他走如果他回来那他就是你的, 他是爱你的不然就放他走吧。。如果他是爱你的他会回来保护你不会让你再受伤不会让你再哭泣。。 时间会证明一切。。 让时间来告诉我答案吧。。 我已经让你走了就让时间来证明你还是爱我的你只是暂时想休息
休息是为了走更长远的路就让我们用这一个多月的时间去问自己到底有多爱对方有多想和对方在一起时间将会告诉我们一切如果你是爱我的那我相信你会想和我一起如果你是爱我的那么那爱也不会随着时间而减少反而会更加思念,会更加爱我如果你不是爱我的时间会让你忘记我忘记我对你的爱就让时间来证明一切吧如果是相爱的时间不会将我们的爱淡化反而会更加想念更加爱对方更加想拥有对方会更加想和彼此一起度过生活的点点滴滴会想和彼此分享自己的喜怒哀乐如果不是时间会让彼此忘记彼此你说你还是很爱我的只是想休息那就让时间证明一切吧如果爱我的话那再多久一个月两个月几个月那爱也不会变就让时间证明你是很爱我的这一点吧如果你是爱我的你就会回到我身边,不会再离去

actually realli hope can get updates from u like how u play in ur bball ar.. how is ur studies going on.. realli hope will get ur sms or calls.. but it seems like cant le ba.. last time u always tell mi coz i'm ur girlfriend n i'm in overseas so i can keep up with ur life.. now like there isn't a need for u to tell mi everything to keep mi update with ur life.. when i return to singapore everything abt u will be like a stranger to mi coz i dunno wat happen to u.. i noe nothing abt u.. can 2 persons not contacting still be in love? maybe will but will be strange coz they nv noe what happened to each other over the months.. haha.. i oso dunno la.. talking rubbish le.. i dun think u can tell mi the answer oso ba.. i should believe wat u say? u sae that u still love mi alot but u need some break.. but u oso sae u got no feeling toward mi le.. u feel very sian very pek chek with mi.. so u love mi but no feeling? which one to believe.. or u just saying u love mi to make mi feel better.. do u mean it? but when i ask u whether u got feeling toward mi u sae dun haf.. which one is the real u.. which is real..? how can a person love someone but no feeling? or how can a person is sian with another person still love her? i dunno.. i dunno which is which.. i realli dunno.. u bluff mi for 2 week le.. how can i believe wat u say u mean it n not to bluff mi.. u already act for 2 week that u love mi.. but u tell mi u still love mi.. it is truth or just another lie.. u r so contradicting.. can u tell mi what is ur actual feeling.. the real feeling that u feel. stop lying to mi.. stop acting but just be the true u.. can i noe which one is u.. please tell mi which is the real you.. 我想听你告诉我你对我的感觉你到底是爱我的吗我想听你告诉我你对我们的感情的态度你只是想休息想喘口气等我回去再说还是你已经完全放弃了,不会想和我在一起了我想听你说真心话我想你告诉我你到底在想什么你只是想暂时的分开让彼此去想想让彼此喘口气还是彻底的分开已经没有感情了可以告诉我你在想什么吗你可以不要丢下我一个人吗你是丢下我只是希望我成长只是要考验我吗只是暂时性的吗你能不能告诉我你到底在想什么我想听你亲口跟我说说的都是真心话不要再骗我了,不要再隐瞒我了告诉我真相告诉我真心话你说给彼此时间对我们比较公平那你只是需要时间去想一想那是爱只是想喘口气而不是没有感觉吗你能告诉我吗如果你是爱我的你能把事情都说清楚吗

17 days to revision week. 26 days to 1st exam paper. 36 days to last exam paper.
39 days to bAcK tO SiNgApOrE ...
你还会等我吗? 你会在等我吗??

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home