Thursday, October 11, 2007

i miss him... i realli miss him..

...The 18th day without dear dear by my side...
没有你在身边的第 18 天
分手的第 3 天


how.. i miss him again le.. i realli miss him.. even though he hurt mi deeply but y will i still miss him.. 我真的很想你.. r u realli going to leave mi? leave mi alone by myself.. can u tell mi what u feel.. can u please tell mi.. i think u wun miss mi ba.. u will onli think of mi that u hurt mi but u wun miss mi like the past le ma? can u tell mi how u feel wat u wan.. u just push mi away.. i didn't even noe what i can do.. u just leave mi n i haf no option to choose.. i cant do anything to mend this.. u dun even give mi the choice.. i keep telling myself not to contact u even though i realli miss u.. u realli care for mi u realli love me? can u tell mi what u thinking what u feel? 你真的就这样放手了吗你可以告诉我一切吗你真的要丢下我不管我不要我了吗你知不知道我有多爱你你忍心就这样放开我吗你忍心就这样放弃就这样结束我们的感情吗真的没有感觉了吗还是你知想休息一下你能不能告诉我不要放我一个人在这里你说你会去认真的去考虑我们的爱情你真的会吗还是另一个谎言你能不能告诉我真实的你在想什么我真的好辛苦

i been telling myself to study hard.. u noe it is very tough to hang on.. from the start it is very hard le.. but i hang on bcoz of alot of reasons but the main reason is u.. i dun wan to make u sacrifice for nothing.. i dun wanna bring our months of suffering to waste.. i dun wan u to be disappointed.. 不管多累多辛苦我都在撑我一直告诉我自己我一定要撑下去我告诉我自己不管多累多辛苦多困难多想放弃我还是要撑下去我们一定能熬过的我还在努力的撑可是我们熬不过去吗我想和你分享我的成绩我的成就让你知道你有多重要多有影响力有多伟大是个多好的男朋友你让你的女朋友成为一个令你骄傲的人你是她成功背后的男人一直在他背后支持着她是她的支柱希望能在毕业典礼上让你为我感到骄傲想和你分享这一切想和我爱的人分享一切


everything is a lie


16 days to revision week. 25 days to 1st exam paper. 35 days to last exam paper.
38 days to bAcK tO SiNgApOrE ...
你还会等我吗? 你会在等我吗??

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home